About Me

My photo
Guildford, Surrey, United Kingdom

Saturday 30 January 2010

PerNah Rase TaK

perasaan ini datang dah pergi...

pernah rase tak satu masa itu ape yang di belajar, dah tak boleh masuk lagi..
itu la ape yg aku rase sekarang..semua bnde yg aku baca dari pagi tadi, dah tak boleh msuk lagi...
ape maksud semua nie???

rase mcm nak redha aje ape yang akan keluar mase exam nanti...hopefully dapat jawab dengan baik lagi2 paper ari isnin nie...paper nie la yang aku rase tkut sangat dari dulu lagi kerana dari awal masuk klas module nie, aku slalu tak paham...kawan aku cakap subjek nie macam belajar biologi tp aku x pernah belajar biologi..aku rase macam belajar sejarah bila msuk klas nie pasal semuany fakta..dan semua cite2 ny pasal ape yg brlaku di uk..aku baru datang uk 4 bulan lebih, mane la tahu sgt ape yg brlaku di uk...yg brlaku kt malaysia pn tak thu...

dalam module nie ade tajuk:

-earth matrik
-oxygen
-nitrogen
-sulphur
-phosphorus
-carbon
-energy
-water

kebanyakkn tajuk nie de cycle yg berbelit-belit...aku tak tahu macam ne nk hafal dari mane...hehe

bila baca module nie, aku paham tapi tak tahu igt ke tak pasal semua ny fakta semata-mata....

----------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

  1. teori adalah subjek paling menyeksakan...huhuh..but its ok...lama2 ok la tu...:)

    ReplyDelete
  2. module tu sem nie aje...abis exam nie, abis la module tu....

    ReplyDelete